Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~agam1992 | użytkownik

imię i nazwiskoAga adresZielona Góra zarejestrowany17.08.2006 @22:59:21 ostatnio na stronie16.06.2012 @21:47:45
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.wpompke.fbl.pl Gadu-Gadu1541071
digarty55 komentarze702 posty na forum4

komputer / sprzęt
nikon D40

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Orchidee    25.05.2010 @16:22:49
a, dzięki, dzięki
~panibumbum    12.01.2010 @19:52:42
mam, prawda, z tymże wówczas miałam inną bluzkę i pomalowane paznokcie w tym roku powtórzyłam zdjęcia, bo był wspaniały śnieg i inspirowałam się utworem Kayah.


jaaaa, nie mogę się doczekać bad taste party!
~rsn    10.12.2009 @10:16:57
thx
~panibumbum    13.11.2009 @20:05:22
dziękować Uśmiechu
ostatnio edytowane: 2009-11-13 20:08:10
~leMur    22.08.2009 @21:36:42
Ja myślę!
_______
http://www.kulturalemura.blogspot.com
Jedno wejście to tylko dwie kalorie!
~leMur    22.08.2009 @00:58:31
O, ta śliczna dziewczyna ma też zacną galerię To aż poobserwuję, jeśli wolno.
ostatnio edytowane: 2009-08-22 00:58:50
_______
http://www.kulturalemura.blogspot.com
Jedno wejście to tylko dwie kalorie!
~nibyja    22.07.2009 @22:19:04
bo ja jestem 'edward nożycoręki' i obcinam co się da :p
~milak    17.07.2009 @00:34:49
bo jest zywym i chodzacyn przykladem kiczu, tandety, glupoty, ogolnie popkultury i massmediow dla mnie to taka mona lisa pudelka i ogolnie swiata mediow.
_______
knife party
~radzia    07.07.2009 @11:33:36
A co ty Aga taką wyprzedaż na allegro urządziłaś? xD
pozbywasz się rzeczy z domu?
_______
Ogarnij!
~kasownikkzk    20.06.2009 @12:29:36
a dziękuję dziękuję
jak podoba ci się humor to zapraszam
praktycznie codziennie nowy pasek
_______
"I widzisz, przez to wszystko, przypadkiem skasowałam zdjęcie mojego kochanego synka, które właśnie dodałam... " - Kasownikkzk złem digartu
~kasownikkzk    19.06.2009 @18:50:05
26 to moje ostatnie zdanie :D
_______
"I widzisz, przez to wszystko, przypadkiem skasowałam zdjęcie mojego kochanego synka, które właśnie dodałam... " - Kasownikkzk złem digartu
~nibyja    23.05.2009 @17:51:38
ja też nie lubię pająków, no ale taki fajny był to zrobiłam zdjęcie :p
~Nazwauzytkownika    28.04.2009 @23:47:42
aha ok :p
_______
oceń moje zdjęcia
~marionetka    27.04.2009 @22:03:08
nie dało się, aż tak ,bo warunki ciezkie ;< i tak sie dziwie, ze wyszlo wyrazne;p
_______
Vincit qui se vincit.
~marionetka    24.04.2009 @15:16:03
a no Twoje
_______
Vincit qui se vincit.
~cytryna91    05.04.2009 @00:15:05
Dzięki za ocenę xD
~roslanid    02.04.2009 @08:45:36
nie ma za co, i zapraszam do komentowania moich
~bubusu    30.03.2009 @15:12:55
dzięki
~czochrajbobraa    29.03.2009 @22:52:29
no marzena!:D
~otherside    28.03.2009 @09:03:14
dziekuje, co do zmian w rysunku- też nie wiem, ale dzieki takim bledom widze czy robie postepy czy stoje w miejscu :D
~seeyalater    24.03.2009 @19:37:29
a ja uwielbiam warszawę
hehe a z jakiego hotelu ? Marriotta ?
_______
nie dziękuj - oceń.
~marsja    16.01.2009 @15:22:47
pozdrawiam
~nerdStudio    06.01.2009 @17:15:13
re: zrobię wszystko, żeby móc ten sprzęt wypróbować ;d i gdzie taki można dostać w ogóle?...
~happinesSzur    12.12.2008 @23:13:48
no wryło sie dziecie...coz...pozdro:D
~iwakinga    12.12.2008 @19:12:18
gdybym przycieła tak jak mówisz, byloby za ciasne.
I z tym właśnie masz problem - za ciasne kadry
_______
"I see... Where?
In my mind's eyes"
1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt